Welke joystick heb ik nodig voor mijn ps4?

Ik heb een ps4 voor films maar ik wil er natuurlijk ook spellen op doen maar door mijn beperkte handfunktie (handicap kan ik weinig met de controller die er bij zit. nu is mijn vraag: "vroeger"had men joysticks in de vorm van een echt "pook" hier ken ik beter mee overweg denk ik maar is er ook zoiets voor de ps4? Ik zoek met name sticks die geschikt zijn voor first person games en platform spellen.

2 jaar geleden
in: Hardware
1.7K

Het beste antwoord

Microsoft heeft hier een speciale controller voor ontwikkeld: Xbox Adaptive Controller. Op deze controller sluit je externe apparaten aan, zoals schakelaars, knoppen, bevestigingen en ook ouderwetse joysticks. Met de Adaptive Controller kun je een ​​aangepaste controllerervaring te creëren die uniek is voor jou handicap. Knop-, thumbstick- en trigger-ingangen worden bediend met hulpmiddelen die apart verkrijgbaar zijn en aangesloten kunnen worden via 3,5 mm-aansluitingen en USB-poorten. Zo kun je ook op geluid, arm of voetbewegingen de besturing aanpassen. Dankzij deze controller kan iedereen met een handicap gamen. Er zijn ook omwegen om hem aan een PS4 te koppelen, maar ik zou adviseren om over te stappen naar Xbox of PC.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn een paar verschillende soorten joystickcontrollers die je kunt gebruiken met je PS4. De meest populaire keuze is de Dualshock 4-controller, die bij de console wordt geleverd. Als je op zoek bent naar iets traditionelers, kun je misschien de PlayStation Move-bewegingscontroller of de PlayStation Classic-gamepad proberen.

Elk type joystick heeft zijn eigen voor- en nadelen, dus het is belangrijk om wat onderzoek te doen voordat je een aankoop doet.
2 jaar geleden
Wat dacht je van deze bij Bol.com? Ps4 compatible