Ja, het schijnt mogelijk te zijn. Minimum specs voor GTA-V vereist een 9800GT, de 755M is 77% sneller dan de 9800GT. Maar verwacht er niet veel van, ik denk dat je een hoop zo niet alles op laag moet zetten wil je het nog een beetje speelbaar houden.
3 jaar geleden
Mikaapje
3 jaar geleden
is de kans dan groot dat mijn computer crasht?
Griffin
3 jaar geleden
"is de kans dan groot dat mijn computer crasht?"
Nee, als alles goed geïnstalleerd is dan crashed je computer niet.
Mikaapje
3 jaar geleden
ik speel ook wel eens gmod kan ik de instellingen hetzelfde doen? want GMOD crashte nooit of is gmod een stuk minder zwaar spel?

Andere antwoorden (1)

je kunt op deze specificatie spelen
GPU: Nvidia GeForce GT 750m met OC
CPU: Intel i5-4200m - 3,1 GHz met turboboost
RAM: 8 Go DDR3
Besturingssysteem: Windows 7 64 bits
www.thewikibasic.com
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
LeonardN
2 jaar geleden
In je links zie ik weinig van wat er in je antwoord staat, daarnaast beantwoord je niet de vraag, maar geef je informatie die niet per se leidt tot een antwoord.