Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn dvd speler van mijn pc doet raar, wat moet ik doen?

mijn dvd speler van mijn pc ziet ineens geen nog-niet gebrande cd'tjes/dvd'tjes, maar wel gewone cd-roms en zo. Wie kan mij uit de brand helpen?!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
702
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat kan niet want ik heb mijn pc nog maar 3 á 4 maanden dus dan kan het nog niet versleten zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het lag aan het programma 'Nero BurnRights', heb rechten veranderd en het programma verwijderd, Echt een dom programma. (Ik dacht zelf dat het een brand programma was)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dit betekent dat je dvd rom versleten is dus tijd voor een nieuwe
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is niet waar, aangezien het maar weinig mechanica is en er is dus geen kans dat die versleten is.
Probeer de drivers eens opnieuw te installeren via de website van de fabrikant van je DVD-Drive.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je de cd/dvd er goed ingedaan? ('Glimmende' kant naar beneden) Herkent een brandprogramma zoals Nero of CDBurnerXP de lege cd's wel? Zoniet, misschien een driverkwestie of dat er in Windows iets niet goed zit, dan zou je windows opnieuw moeten installeren...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe oud is de DVD speler ???
Het kan ook zijn dat de laser vuil is, en daardoor niet goed in kan lezen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding