Welke pc is handig om te hebben voor het spel ARK: Survival Evolved?

Ik wil graag ark survival evolve spelen op een pc, maar welke is nou betaalbaar en goed daarvoor?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Hardware
1.4K
Ritsuka
3 jaar geleden
Wat vind jij betaalbaar?

Antwoorden (1)

Wat jij betaalbaar vindt, is persoonlijk.
Je zult toch minimaal € 750,- kwijt zijn om aan de systeemvereisten van ARK te voldoen.
Je kunt op https://tweakers.net/pcs/vergelijken/ de vereisten filteren: 8 GB RAM, een CPU die overeenkomt met een Intel Core i5-2400, en ten minste een AMD Radeon HD 7870 grafische kaart. Je hebt minimaal 60 GB vrije schijfruimte nodig om ARK: Survival Evolved te installeren.
Dan lijkt de goedkoopste oplossing momenteel Acer Aspire C27-865 I5418.
SimonV