Waarom sleept mijn nieuwe muis geen vensters tussen mijn twee schermen?

Heb dus een nieuwe muis een corsair harpoon rgb, met andere muizen nog nooit geen problemen gehad om vensters tussen mijn 2 schermen te verslepen maar met deze wel, muis blijft tussen de schermen staan, als ik geen venster vast heb gaat hij wel van ene scherm naar de andere...

3 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Antwoorden (1)

Heeft niks met de muis te maken.
Je zult wel iets los hebben gehad van de beeldschermen.

Staat de instelling wel goed van het scherm nog wel goed.
- kijk welke scherm nummer 1 en welke 2 is.
- en of deze beeldschermen uitbreiden aan staat.

Succes
Plaatje bij antwoord
3 jaar geleden
taillie
3 jaar geleden
geeft echt met de muis te maken vrees ik, heb nu 2 muizen aangesloten, met de oude geen enkel probleem om venster te verslepen, met de nieuwe gaat dit nog steeds niet!
MasterSword
3 jaar geleden
verwijder is de extra software die bij die nieuw muis zit.
taillie
3 jaar geleden
yip, lag aan de software blijkbaar want dan ging het wel, hmmm misschien stond er in de software een instelling verkeerd dan
MasterSword
3 jaar geleden
succes met je nieuwe muis