Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is er met mijn Shitec Royal II computer?

Hallo, ik heb een paar dagen geleden een Shitec Royal II gekregen. Hij startte wel op maar kwam niet door de POST. Ik heb hem uit elkaar gehaald om de BIOS te resetten (batterij eruit halen). Daarna startte hij weer op zonder resultaat. Ik wou er een boot floppy in doen maar de floppy drive werkte niet dus ik deed de kabel andersom maar toen werd de kabel heet dus ik deed hem eruit en ik deed een andere floppy drive erin. (die wel werkt) en alles aan gesloten maar toen ging de zekering van de PSU kapot, dus ik deed er een nieuwe in maar die ging ook kapot. Weet iemand wat dit is? En wat ik er aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
914

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zoals je het beschrijft, zit er ergens een kortsluiting in het systeem. Het best kan je kijken of je een technisch schema kunt krijgen en dan alles nalopen om te kijken of alles goed aangesloten is. Begin vanaf de voeding!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding