Kan ik de beelden van een Nexus Pro View IP camera op laten slaan op een NAS?

https://www.nexuscctv.nl/nexus-pro-view-bewakingscamera.html
Bij deze camera staat het er niet specifiek bij. Ook geen vermelding van ONVIF. Maar er staat wel:
"NEXUS PRO-VIEW BEWAKINGSCAMERA heeft een ingebouwde MicroSD-kaartlezer. Hiermee kan de camera volledig zelfstandig functioneren. Een harde schijf, een NAS-server of dergelijke hoeft daarom niet te worden aangesloten."

Betekent dit dat het niet op een NAS aangesloten kán worden (verkoopargument wordt gebracht dat het niet nodig is) of dat het niet hóeft, maar dus wel mogelijk is.

3 jaar geleden
in: Hardware
2.6K

Antwoorden (1)

Volgens mij niet. NAS Surveillance Station van Synology ondersteunt en integreert meer dan 7400 IP-camera’s van 130 merken. Maar daar zit de Nexus Pro View niet bij.
Ook QNAP (en de bijgewerkte QNAP Surveillance Station Beta QPKG) ondersteunt de Nexus niet.
SimonV
3 jaar geleden
Thecis
3 jaar geleden
En als je een ander merk hebt dan Synology? Ik ga namelijk waarschijnlijk een QNAP aanschaffen.
SimonV
3 jaar geleden
QNAP ook niet...
https://www.qnap.com/nl-nl/compatibility-surveillance/