Waar kan ik de driver van deze printer vinden?

Canon Pixma MP 270
Mijn computer besturingssysteem is windows 7 64 bit versie.

De drivers bij de website van cannon zelf werkt niet.

Help me aub hieruit alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De drivers kan je downloaden via de site van Canon.

De stappen die je moet volgen zijn als volgt:
1. Ga naar http://software.canon-europe.com/
2. Voer je gegevens in (let wel: bij 'for you' en NIET bij 'for your business'!)
3. Let goed op dat je de driver kiest voor de 64-bit versie van Windows7, want een 32-bit versie gaat niet werken.
4. Installeer de driver volgens de aanwijzingen
5. Start je computer opnieuw op.

Na deze stappen zou het moeten werken. Zo niet, dan is er ergens iets fout gegaan of het probleem ligt niet aan je drivers.

Ook kan je drivers van een andere site proberen, zoals: http://driverscollection.com/?H=PIXMA%20MP270&By=Canon

Let ook hier goed op dat je de juiste driver uitkiest, dus die voor Windows7 - 64 bit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Windows 7 drivers kan je downloaden op,
www.driverguide.com