Waaraan ligt het hoe goed de graphics van een game zijn?

Waar ligt het aan hoe goed de graphics van een spel op de (spel)computer zijn ?
En hoe zou je dat ongeveer kunnen meten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als je op je pc gamed dan de pc en heo je ze insteld of de monitor of de snoer waarmee het vrrbonden is hdmi is het beste voor ps3 dan monitor of snoer
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee. Deze vraag moet je bekijken vanuit het spel. Neem een PC die alles op max kan draaien. Dan zal je toch zien dat het ene spel mooier is dan het andere. Bij consoles ligt dat wat anders. Aangezien de specs daarvan vastliggen kan het zijn dat de console limiteert.

Het beste antwoord

Aantal polygonen
Resolutie (die van je beeldscherm)
Resolutie textures
Aantal particles van effecten

Zo zijn er wel meer dingen, maar dit zijn (enkele van) de belangrijkste
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Polygonen:
http://www.guru3d.com/miraserver/images/2007/hd2900xt/tesselation.jpg De driehoekjes waaruit alles is opgebouwd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel!!

Andere antwoorden (1)

Er bestaan testprogramma's die dat voor je opmeten. Je moet alleen even oppassen bij sites zoals softonic, die een boel rotzooi op je pc mee installeren, wanneer je via hun een gratis testprogramma downloadt.
Ik gaf even : graphics card tester freeware aan en kreeg tal van sites, waarmee je dat kunt doen..