hoe kan ik me ps3 verbinden via draadloos internet zonder de code steeds in te voeren ?

alls ik hem wil instelen dan staat der Naar een toegangspunt in de buurt scannen. ik weet hoe dat werkt en der staat Handmatig invoeren Bepaal het toegangspunt door de SSID handmatig in te voeren met een toetsenbord. dat ken ik ook en der staat Automatisch dan moet je op je volgens mij op een knop drukken van de router zo dat de ps3 Automatisch verbinding maakt met de router en internet ik heb zelf een KPN Experia Box alls ik daar op die knop druk werkt het niet maar wel op me laptop en pc .welke router moet ik hebben die de ps3 wel ondersteunt met Automatisch verbinden met de router door op een dnop te druken met de router en internet ik heb een ps3 fat 80 GB ik wil niet steets de WPA2 code steets in voeren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

- Ga naar "Instellingen"
- Klik op "Netwerk Instellingen"
- Dan klikken op "Internet Connectie Instellingen"
(Internet Connectie moet op toegestaan staan)
- Kies "Makkelijk"
- Kies "Draadloos"
- Kies "Scan"
- Kies jouw router
- Druk naar rechts
- Klik op "WPA-PSK/WPA2-PSK"
- Voer je WPA2 code in
- Druk naar rechts
- Controleer je instellingen
(dat alles op automatisch staat)
("Proxy Server" moet op niet gebruiken staan &
"UPnP" moet op toegestaan staan).
- Als dit alles klopt druk de "X toets"
- Kies "Test Verbinding"
- Als de test klaar is en de 1e 3 staan op "Gelukt"
druk dan op de "O toets"

Nu zou hij zelf verbinding moeten maken.
Ik gebruik zelf een Sitecom WLR-4000 Router.