Mijn TV kaart doet het niet meer? Iemand een idee?

Van de 1 op de andere dag kan ik mijn TV kaart niet meer gebruiken. Ik heb niks bijzonders gedaan of iets verwijderd.
Ik heb een Pinnacle PCTV 110i kaart in mijn pc en deze werkt met Windows Media Center. Als ik nu naar de gids ga in WMC en ik klik een programma aan dat ik wil zien, krijg ik steeds de volgende melding:

De tuner is niet geinstalleerd

Er kunnen geen videobeelden worden weergegeven omdat er geen tunerhardware is gevonden.

Controleer of de tunerhardware juist is geinstalleerd en aangesloten.

Alles is dus goed aangesloten en de software heb ik zelfs opnieuw geinstalleerd. Het wil niet meer werken.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heey
even jou gemist op G.V
:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben er wel, maar weinig vragen naar mijn smaak. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oké k zal een interesante vraag gaan bedenken!!
op jou vraag kan ik niet antwoorden ..ik heb er geen verstand van...
helaas!!

Antwoorden (3)

De kaart schoonmaken misschien.
Je kunt dat ook hebben bij een pinpas en dan is soms een beetje opwrijven van de kaart al genoeg.
Als er wat stof opzit kan het best zijn dat hij geen goed kontakt meer maakt.
Wij hebben digitenne met zo'n kaart en die deed het laatst ook niet meer en dat is opgelost door alle stekkers er even in en uit te halen en toen deed die het weer, dat kun je dus ook nog proberen.
Ik hoop dat het lukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als je via systeemherstel een dag of twee teruggaat, meestal is dat voldoende als het een softwareprobleem is. Maar je kaart kan natuurlijk ook defect zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uit de gleuf halen en er terug insteken, helpt soms!