Geen toegang tot opgegeven apparaat pad of bestand niet juiste machtigingen, wat kan ik hieraan doen?

Krijg deze melding bij elk bestand die ik download. Verder kan ik ook mijn windows niet verwijderen of herstellen of back ups gebruiken? Wat kan ik hier aan doen? Zo ver ik weet heb ik elke optie geprobeerd. Maar niks mocht baten.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
3.1K
LeonardN
4 jaar geleden
Heb je dit al doorgenomen?
https://support.microsoft.com/nl-be/help/2669244/windows-cannot-access-the-specified-device-path-or-file-error-when-you
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ja zeker heeft helaas niks gedaan. Heb het letterlijk ook bij elk progamma.

Antwoorden (1)

Volgens mij heb je last van malware. Die zorgt ervoor dat je nu niets meer kunt, ook niet MBSetup (Malwarebytes) installeren.
Helaas lijkt opnieuw installeren van Windows 10 de enige optie.

Download hiervoor het installatieprogramma van Windows 10 op een USB-stick (vanaf een andere computer):
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10
.
Download MBSetup op een andere computer.
Zet deze op een USB-stick.
Verander de naam in bijvoorbeeld Elvissetup.exe
Steek de stick in je eigen computer en probeer zo Malwarebytes te installeren. Maar ik vrees dat je ook dit bestand niet kunt openen.

Kleine kans dat het uitschakelen van je virusscanner het probleem verhelpt (Die kunnen soms ook voor deze problemen zorgen).
Toegevoegd op 01 december 2019 15:14: tekst
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Zo volmoede had ik helaas ook al SimonV. Helaas ben ik tot de conclussie gekomen dat ik heel veel bestanden nu niet meer kan openen. Dus ook niet mijn mediacreation tool. Heb ook bij systeem herstel gekeken. Helaas heeft dit ook niks voor mij kunnen betekenen. Als ik een herstel punt wil gebruiken krijg ik de volgende error 0x80070005. Heb al op internet gekeken wat het is. Alles geprobeerd maar niet voor elkaar gekregen. Verdere opties?
SimonV
4 jaar geleden
W10 opnieuw installeren, zoals ik zei. Opstart-USB maken vanaf ANDERE computer. Computer opstarten en zorgen dat automatisch USB-stick opgestart wordt. Kleine kans dat het uitschakelen van je virusscanner het probleem verhelpt (Die kunnen soms ook voor deze problemen zorgen).
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Op je toevoeging kan helemaal niks meer openen. Zou je miss in kort uit kunnen leggen waar en hoe ik een opstart usb maak? En hoe ik ervoor zorg dat hij automatisch gestart wordt?
SimonV
4 jaar geleden
Download het installatieprogramma van Windows 10 op een USB-stick (vanaf een andere computer):
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10
Als je geluk hebt, gaat het opstarten vanzelf als je de computer aanzet. De meeste pc's geven tijdens opstarten op welke toets je moet drukken voor het bootmenu, naast een BIOS-optie, bijvoorbeeld iets als 'Press F12 for boot options'. In een aantal gevallen zul je het BIOS zelf in moeten om de opstartvolgorde aan te passen.
Verander de eerste BIOS-optie van HDD naar USB om ervoor te zorgen dat eerst usb wordt geprobeerd en pas in tweede instantie de harde schijf.
Zie verder:
https://webwereld.nl/how-to/software/zo-maak-je-een-usb-stick-opstartbaar-3774388/
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik kan helaas niet in me bios menu komen (laptop lenovo ideapad 700 15
LeonardN
4 jaar geleden
https://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-P-Y-and-Z-series/How-to-enter-BIOS-mode-on-ideapad-700/td-p/3363083 Werkt dat?
Dus de NOVO knop indrukken en loslaten? https://forums.lenovo.com/t5/Gaming-Laptops/could-t-not-find-Novo-Key-in-lenovo-Y-700-15ISK-s/td-p/3670437
Nr 5
Blijkbaar een pinhole knop
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb het inderdaad gevonden ik kan alleen niet first boot device vinden ik beschik onder deze bios http://vistabits.nl/howto/bootvolgorde_veranderen_in_BIOS.html
LeonardN
4 jaar geleden
Selecteer met behulp van de pijltjestoetsen de optie Boot Device Priority en druk weer op Enter.
Selecteer nu 1st Boot Device en druk op Enter. Je ziet dan de beschikbare apparaten.
Selecteer *USB* en druk op Enter.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik denk dat ik alles goed heb maar kan de usb apparaat niet openen?
https://www.mupload.nl/img/jw94tt45b.37.13.jpeg
LeonardN
4 jaar geleden
Nu moet je op USB gaan staan en dan met F6 die als eerste krijgen dan met F10 opnieuw opstarten.