Als er in de aanbieding "inclusief lader voor laptop" bijstaat wil dat dan zeggen dat er een batterij bijzit of moet je die apart kopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry hoor, maarre, je zegt het zelf al, INCLUSIEF is dus inclusief, zit erbij!!!!! Is dit nou een geintje of wat?

Het beste antwoord

Het betekent precies wat er staat: een lader zit bij de prijs inbegrepen. Een batterij zit er sowieso in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De batterij zit standaard bij de laptop en hoef je zover mij bekend er niet apart bij te kopen. Handig is wel er een extra bij te bestellen zodat je genoeg power hebt als je langere tijd gebruik moet maken van je laptop en niet kan laden. Bijvoorbeeld in de trein.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een lader is iets anders dan een batterij en een lader moet erbij zitten, anders kun je de batterij niet opladen en dan heb je ook niets aan je laptop...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een laptop zit altijd een batterij of accu. Wanneer je de laptop aansluit op de netstroom (met de lader), laadt deze batterij op.
De batterij is er dus standaard bijgeleverd, en je hoeft em niet uit je laptop te halen om m op te laden.