Welke baterij heb ik nou nodig ?

Ik heb een Dell Laptop en moet de baterij vervangen.
En de type heb ik inspiron 6000
dell baterij module - LI-ION Rating 11.1v
type U4873 capacity 80WH

En er staan 2 originele Dell baterijen op deze site.
http://www.replacedirect.nl/app/laptop/dell/inspiron/d000053113-dell-inspiron-6000.html

Maar welke van de twee moet ik nou hebben ?
Ik kom er niet uit omdat die van mij 80 wh is en op die site is er 1 van 7200.00 mAh en 1 van 4800.00 mAh

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb via via deze site gekregen omdat het mij te duur is om het op de originele site van Dell en ik heb op veel andere sites gekeken maar ik kom meestal uit op 130 a 150 euro plus verzendkosten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Alle batterijen uit je link passen er in. Hoe hoger de capaciteit hoe langer ze in de meeste gevallen meegaan.

De site uit je link levert zo te zien ook originele dell's, je kunt dus kiezen.

Toegevoegd na 4 minuten:
De hogere capaciteit wordt veroorzaakt door meer cellen in de batterij. Als je nu een 80WH batterij hebt kan je een identieke voor €152,31 inc. BTW en excl verzendkosten kopen bij DELL. Via ReplaceDirect €139 euro.

Toegevoegd na 5 minuten:
Zie de link van DELL. Replace direct levert voor beide typen een imitatiemerk en een DELL merk. Ik heb geen ervaring met het imitatiemerk. De DELL batterijen zijn van verschillende merken, waaronder Sony.

Toegevoegd na 6 minuten:
Bij Replace Direct is het dus de vierde in het lijstje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor u reactie en link.
Bij mycom zeggen ze dat de originele beter werken.
Maar ik snap het verschil niet op die site die u geeft staat 80 WH of 53 WH en op die andere site van mij staat 4800.00 mAh of 7200.00 mAh.
Daarom wist ik niet of ik ze kon nemen.
Maar u zegt dat ik ze gewoon allemaal kan gebruiken bedankt voor u uitgebreide reactie :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord ik weet nu dat ik gewoon 1 van die batterijen kan nemen :D