bij mijn tweede scherm gaat de muis de verkeerde uit als ik naar het linker scherm wil moet ik een rechtse beweging maken hoe verander ik dat?

scherm wil moet ik een rechtse beweging maken ??

Toegevoegd na 3 minuten:
Het heeft goed gewerkt maar de Monitor links ging stuk, bij de nieuwe philips Monitor is nu het probleem

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
58.9K

Antwoorden (3)

Ik weet een hele simpele oplossing:
Wissel de twee schermen om van waar ze staan en je probleem is opgelost :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk is het mogelijk om de schermen gewoon om te wisselen.

Wil je echter dat echter niet, dan kan je dat ook gewoon doen in de instellingen van je pc. Onderstaande geldt voor een win XP computer, maar in vista/7 werkt het vrijwel hetzelfde. 2 mogelijkheden:

1) Rechterklik op bureaublad => eigenschappen => tabblad instellingen => Sleep de zwarte rechthoeken met de nummers 1 en 2 (en evt. verder bij meer dan 2 beeldschermen) in de juiste positie.

2) Start => configuratiescherm => (vormgeving => ) beeldscherm => tabblad instellingen => Sleep de zwarte rechthoeken met de nummers 1 en 2 (en evt. verder bij meer dan 2 beeldschermen) in de juiste positie.

In vista/7 zal het misschien wat meer zoeken zijn, omdat ik weet dat het vanaf vista enigzins door elkaar is gehaald, maar ik denk dat je dat dan wel vindt met wat logisch nadenken (gezien dat is waar de veranderingen op zijn gebaseerd, dat je met logisch nadenken dingen eerder vindt).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben hier ooit ook uren mee aan het klooien geweest, en uiteindelijk werkte alleen het omwisselen van de kabels. Faalwindows!
Dit kan ooit heel lastig op te lossen zijn, omdat er iets kan conflicteren tussen de standaard beeldschermsoftware van windows en de software die bij je nieuwe scherm hoort.

Heb je al geprobeerd om de kabels om te wisselen? Dus achter in je pc de kabel van het ene scherm in de aansluiting waar je nu het andere scherm in hebt zitten, doen? Dat werkt meestal wel.