Harde schijf televisie (Zie beschrijving)

Op de TV, kijk ik via de externe harde schijf wel eens film. Aangezien ik er wel eens nieuwe dingen opzet qua films, was ik benieuwd. Wat is het geschikte moment om de externe harde schijf uit de televisie te halen? (Veiligste manier)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Omdat de TV alleen maar leest in tegenstelling tot een PC die ook schrijft, zou ik zeggen dat je hem zelfs tijdens het kijken eruit zou kunnen trekken. Maar als ik het zelf zou doen zou ik altijd de film stoppen voor dat ik hem eruit zou halen. De TV uitzetten zou je ook nog kunnen doen maar dat lijkt me wat overdreven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel! :D
Maakt eigenlijk heel weinig uit, gewoon wanneer het jou uitkomt. Een bepaalde tijd of methode is niet veiliger dan een ander