Als ik een SD kaart in computers stop pakt hij hem niet. OP meerdere pc's geprobeerd, en lampje van herkenning brand wel maar niet op beeldscherm

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Kimath
12 jaar geleden
Rechtstreeks in pc, of via losse cardreader?

Antwoorden (3)

Meest logische verklaring: de SD kaart is kapot, als hij het op meerdere pc's niet doet. Het lampje brand waarschijnlijk omdat er wel iets inzit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat het schuifje op het slotje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is de SD kaart waarschijnlijk niet geformatteerd en wordt hij dus niet herkend door het besturingssysteem.