c schijf word steeds voller zonder dat ik progammas er op instaleer of iets download, hoe maak ik genoeg ruimte?

Mijn C schijf word steeds voller nu heb ik nog maar 10 mb over op eens terwijl ik niets download of ook geen enkele nieuwe software erop heb geïnstalleerd.

Als ik hem dan schoonmaak door tijdelijke bestanden te verwijderen krijg ik er een aantal mbs bij maar niet echt veel bijzonders .

Heb hem al geprobeerd te defragmenteren maar dat doet hij maar voor 45 procent verder heb ik allen basis dingen gedaan zoals tijdelijke bestanden verwijderen ectra dat helpt een beetje maar er valt nu niets tijdelijks meer te verwijderen ,

En als ik hem opnieuw opstart is die op een of andere manier weer een stukje voller .

Wie o wie heeft een nuttige tip voor mij ?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
1.7K
LeonardN
4 jaar geleden
Wat je doet is voornamelijk zinloos (zoals je zelf al hebt gemerkt). Wat je moet doen is gaan zoeken naar de oorzaak.
Je kan dat doen met een programma die aangeeft welke mappen de meeste data huisvesten.
https://www.passfab.com/windows-10/how-to-show-folder-size-windows-10.html Je kan programma's deinstalleren van C, of grote bestanden overzetten. Dat zet zoden aan de dijk.
Het kan ook dat je C-schijf klein is, of een kleine partitie heeft.
250GB is wel gewenst voor Windows + apps + games
redhouse
4 jaar geleden
Kijk eens naar restore Windows, ingeschakeld vreet hij opslag.
Inschakelen is prima, maar wis met regelmaat de restore points
redhouse
4 jaar geleden
Gebruik Ccleaner,
Stel hem goed in en al je onnodige cache van je browser verdwijnt..

Antwoorden (1)

Kijk eens naar restore Windows, ingeschakeld vreet hij opslag.
Inschakelen is prima, maar wis met regelmaat de restore points