Wat moet je doen bij een vastgelopen Asus laptop?

Ik kan hem niet meer afsluiten. De tijd hangt vast, de muis beweegt niet. Helemaal niks. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
1.9K
Castle
4 jaar geleden
De knop waarmee je normaal de laptop aanzet ingedrukt houden. Als je dit lang genoeg doet start hij opnieuw op.
tinus1969
4 jaar geleden
En anders wachten tot de batterij leeg is.

Antwoorden (2)

Als eerste een proberen de accu er even uit te nemen. Daarna scannen op virussen.
Bij mijn laptop heeft het gewerkt. Succes.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Misschien werkt het om de uitknop ingedrukt te houden voor een tijdje(werkte bij mij) om hem af te sluiten. Daarna miss kijken om je laptop stofvrij te maken en eventueel scannen voor virusen