hoe sluit ik een ccfl aan in mijn pc?

ik heb een computerkast gekocht met daarin een ccfl (ik denk dat het zo heet). deze ccfl heeft een 3 pin connector (het ziet er uit alsof er maar in twee van de gaatjes metaal zit). ik vraag me af waar op mijn moederbord ik dit moet aansluiten, mijn moederbord is de asus p6t se, en mijn kast waar ik de ccfl bij kreeg is de recom powerstation.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Antwoorden (1)

Ik neem aan op de plek waar je normaliter een ventilator aansluit.
Zie hier:
http://www.manualsdir.com/manuals/300734/asus-p6t-se.html?page=52
Chassis fan is dan een logische keuze als die optie nog open is.
---
Ik neem aan dat het nr2 op de afbeelding is.
Toegevoegd op 26 januari 2019 08:47: tekst
Plaatje bij antwoord
LeonardN