Is deze laptop qua specificaties goed voor games en school?

Beeldscherm: 15,6" LED-breedbeeld HD Ready
Resolutie: 1336 x 768
Processor: 2e generatie Intel Core i3 2350M - 2.3GHz
Geheugen: 6GB DDR3 SODIMM
Opslag (HDD): 500GB
Grafische kaart: Intel HD Graphics
Optische drive: Dual Layer DVD±ReWriter
Kaartlezer: Ja
Netwerk: Gigabit LAN RJ45
Draadloos netwerk: Wireless-N
Webcam: Ja
Kleur: Blauw
Aansluitingen: HDMI, VGA, 3 x USB2.0, 2 x Jack plug, RJ45 LAN
Afmetingen (BxDxH): 37cm x 25.3cm x 3.5cm
Gewicht: 2,6 kilo
Accu: 6 cell - 5200mAh/56Whrs
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium 64 bit
Overige software: Office Starter 2010

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja office zit erbij. Ik vind school wel belangrijkers als school. En zag er paar maar ze vragen er hoofdprijzen voor haha

Het beste antwoord

Iedere laptop is goed voor schoolwerk. Aangenomen dat je niets heftigs gaat doen zoals videobewerken of 3D-ontwerp. Internetten en office kan altijd.

Voor games is deze laptop slecht geschikt omdat voor games de videokaart het belangrijkste onderdeel is. Deze laptop heeft een langzame videokaart. De processor is wel prima.

Geef je budget even, dan kunnen we een beter advies geven. Voor pakweg 500 euro kun je al een beter gaming laptop krijgen dan die uit je voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor school is het een prima laptop, maar voor games kan je er niet teveel van verwachten natuurlijk kan je er wel wat games op draaien, maar sowieso niet in de hoogste settings.