Hoe zet ik word over naar een andere pc?

Ik heb een oudere labtop die niet meer aan de eisen voldeed. Daarom heb ik een nieuwe gekocht en daar staat wel word op maar die heeft een serial code nodig. Hoe kan ik dat overzetten of moet ik Microsoft office opnieuw kopen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Hardware
11.8K
LeonardN
5 jaar geleden
Overzetten kan niet. Als je de code nog hebt hebt, of kan onttrekken van de oude laptop kan je dezelfde versie op je PC zetten. Dus dat zal niet de Office zijn die nu op je PC staat.
ronron1212
5 jaar geleden
Als je geen officiële disk of download hebt waarvan je de code hebt dan zul je een nieuw office pakket moeten kopen.

Antwoorden (1)

Vind de code of onttrek de code uit de oude installatie
(voor het onttrekken volg de onderstaande link en lees het stuk naar gelang de versie)
https://www.lifewire.com/how-to-find-microsoft-office-product-keys-2625117

Vind de oude CD of het oude installatiebestand of download (als mogelijk) hier de officiële ISO van MS:
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/office

Deïnstalleer de versie die nu op je PC staat
Installeer de versie die bij je oude code hoort
Vul de code in
---
Van overzetten is dus niet echt sprake. Installeren op een ander systeem. En daarbij is de code essentieel.
---
(Voor de duidelijkheid --Deïnstalleer de versie die nu op je PC staat-- slaat dus op je nieuwe PC/laptop, niet je oude)
Toegevoegd op 31 oktober 2018 19:54: tekst
LeonardN