Hoe maak ik de ventilator van mijn laptop stofvrij?

Nu wordt hij zo heet. We hebben al geprobeerd om de kap eraf te halen, gaat gewoon niet :| echt heel apart! Dus is er een andere optie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Het beste antwoord

De meeste laptops kan je wel degelijk uit elkaar halen. Als je dat niet aan durft, dan kan je idd een krachtige stofzuiger erop zetten. Als je laptop erg warm wordt, is het verstandig om hem extern te koelen. Je kunt daarvoor een schuin opstaande onderzetter voor halen. Die stop je in de usb poort en koelt prima. Dat is voor de warme zomermaanden sws een goed idee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kan hem langs de winkel (liefst waar je hem hebt gekocht) langs brengen, ik zou het zelf niet doen (tenzij je weet wat je doet) want de garantie gaat er wel af als je hem openmaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou het eens kunnen proberen met de stofzuiger.De slang goed tegen de opening vd pc houden en dan stofzuiger op sterkste stand.De stof zal er niet helemaal mee weg gaan,maar het haalt in elk geval iets van stof weg.succes ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet veel van computers:
Als u onder uw laptop kijkt ziet u een soort plaatje die is dicht geschroeft aan de kant waar die warme lucht uitkomt. als u die open drijt ziet u een soort plaatje met stof :D en dat kan u er zo uitzuigen met de stofzuiger; teminste zo deed ik het :) u kan natuurlijk ook op youtube kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een verfborsteltje