Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede, maar betaalbare laptop die geschikt is voor videobewerking?

Ik ben op zoek naar een laptop die redelijk betaalbaar is (tot 650 euro) maar wel over genoeg power beschikt om video's mee te bewerken. Ik zit vooral te denken aan lichte videobewerking, dus het knip en plak werk en wat lichte effecten toevoegen zoals cijfers, letters, confetti slingers die opeens verschijnen etc. Ik zit er dan aan te denken om een gratis videobewerkingsprogamma te gebruiken. Maar er is veel keus. Kan iemand mij adviseren of er een geschikte laptop bestaat in genoemde prijsklasse en wat voor videobewerkingsprogamma daar goed bij zou passen? (ik zat zelf te denken aan hitfilm express, maar dat is volgens mij best een zwaar programma.)

6 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hallo lucius0605

De Asus R556DG-DM151T - Laptop is een redelijk goeie videobewerkingslaptop voor 513 euro. Alleen ik zou niet topkwaliteit verwachten voor dat budget. Als je echt een goeie wel moet je wel 1000 euro inleggen. Maar deze is zeker niet slecht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding