Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn laptop veilig vervoeren?

Ik heb een probleempje.
Ik heb een kleine half jaar een laptop die voor school bedoeld is. In het begin mocht ik hem niet meenemen van mijn moeder, omdat zij bang was dat hij kapot zou gaan. Volgende week heb ik profielwerkstuk dagen en daar heb ik mijn laptop sowieso bij nodig. Maar ik heb geen tas waar ik heb in kan doen. Ik heb alleen een hoesje. Met hoesje of zonder, past hij niet in mijn schooltas.
Heeft iemand een idee hoe ik hem met weinig moeite en gedoe kan vervoeren naar school zonder Dat ik kans loop om schade op te lopen?

Picture for question
5 jaar geleden
in: Hardware
3.3K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Lijkt me best dat je toch een laptophoes en/of -tas zou kopen.
Bij coolblue heb je 30 dagen bedenktijd (+15 dagen om hem dan daadwerkelijk terug te sturen. Of bij Peerby kan je misschien ook een goede bescherming lenen. https://www.coolblue.be/nl/klantenservice/7236/alle-informatie-over/terugsturen-en-ruilen.html
https://www.peerby.com/
Antoni
5 jaar geleden
Ik heb wekenlang een laptop dagelijks gewikkeld in een paar grote, stevige handdoeken en verder verpakt in plastic tassen naar mijn werk meegenomen. Dat is steeds goed gegaan: de laptop werkt nog steeds.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Misschien piepschuim ernaast. Als je een apparaat koopt, zit dat vaan ook in een doos met piepschuim als bescherming.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je geen tas hebt, dan zal je er een moeten kopen. Ik adviseer om de laptop in een rugzak te doen (misschien heb je die wel?) dan kan je hem het veiligst vervoeren.
(Lees meer...)
5 jaar geleden
gewoon in een goeie stevige laptoprugzak of schoudertas is naar mijn inzien de beste oplossing. of het praktisch is voor je, aangezien je ook een schooltas hebt
(Lees meer...)
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding