Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het gebruik van hout gevaarlijk bij Casemodding? (doordat hout vrij snel ontbrand) Waarop moet ik letten? Alle tips zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
817

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Inderdaad opletten met ventilatie,
metaal geleidt warme, hout veel minder.
dit geldt ook veel elektriciteit, de kast wordt normaal gebruik als aarde voor statische elektriciteit opgebouwd door bewegende delen. (fan, harddisk)

Verder gewoon doen en goed inlezen (de bron geeft een goed voorbeeld, met mooie plaatjes)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Lijkt me geen probleem. De ontbrandingstemperatuur van hout ligt gemiddeld rond de 270 graden. Zo warm zal jouw computer vast niet worden.

Leuke hobby! Veel plezier ervan toegewenst!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me ook geen probleem, gezien de ontbrandingstemperatuur van hout. wordt niet zo heel snel bereikt. waar u wel op moet letten is dat de apparatuur voldoende ventilatie overhoudt. Als de apparatuur niet goed kan koelen, dan kan er flinke schade ontstaan. Hoeft niet direct brand tot gevolg te hebben, maar intern kan er wel een en ander stuk gaan.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding