Is het gebruik van hout gevaarlijk bij Casemodding? (doordat hout vrij snel ontbrand) Waarop moet ik letten? Alle tips zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Inderdaad opletten met ventilatie,
metaal geleidt warme, hout veel minder.
dit geldt ook veel elektriciteit, de kast wordt normaal gebruik als aarde voor statische elektriciteit opgebouwd door bewegende delen. (fan, harddisk)

Verder gewoon doen en goed inlezen (de bron geeft een goed voorbeeld, met mooie plaatjes)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Lijkt me geen probleem. De ontbrandingstemperatuur van hout ligt gemiddeld rond de 270 graden. Zo warm zal jouw computer vast niet worden.

Leuke hobby! Veel plezier ervan toegewenst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me ook geen probleem, gezien de ontbrandingstemperatuur van hout. wordt niet zo heel snel bereikt. waar u wel op moet letten is dat de apparatuur voldoende ventilatie overhoudt. Als de apparatuur niet goed kan koelen, dan kan er flinke schade ontstaan. Hoeft niet direct brand tot gevolg te hebben, maar intern kan er wel een en ander stuk gaan.