Hoe zorg ik ervoor dat mijn laptop mijn externe dvd-speler herkent?

Ik heb laatst een externe dvd-speler van Ninzer gekocht. Nu is het zo dat mijn laptop de dvd-speler wel ziet, maar als ik er op klik gaat mijn laptop heel erg lang nadenken en na een minuut of 2 zegt hij dat ik een dvd in de dvd-speler moet doen. Alleen heb ik die er al in zitten. Ik heb geen idee wat er mis kan zijn want als het goed is heb ik de beste besturingsprogramma's al voor dit apparaat. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Mijn laptop heeft windows 10 en het is een acer. De dvd-speler werkt wel op de computer van mijn vader.
Ik heb een plaatje toegevoegd van het apparaat.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
3.6K
SimonV
6 jaar geleden
Te proberen:
- dvd-speler verbinden met een andere usb-poort.
- verwijder de driver en installeer deze opnieuw.
SimonV
6 jaar geleden
-en andere dvd in speler natuurlijk...
Ik kwam op internet een identieke vraag tegen, helaas zonder oplossing.

Antwoorden (1)

Heb je al een Windows Update gedraaid?
Die zoekt meestal automatisch naar drivers, anders even handmatig de drivers proberen te downloaden/updaten.

Als hij dan niet werkt, andere USB-poorten wellicht.
Verder dan dit weet ik het ook niet.