Wat moet ik doen zodat mijn microfoon op laptop het weer doet?

Hoi,
Ik heb een klein probleem met mijn laptop namelijk. Ik heb ingesteld dat de invoer van m’n laptop oftewel mijn microfoon mijn headset microfoon is. En nu doe ik een test via een website en zet ik aan van ik wil graag de headset microfoon en dan hoor ik toch weet de laptop microfoon. Ook als ik op Discord zit geef ik aan dat ik de microfoon wil van mijn headset en dan gebruikt hij degene van mijn laptop. Bij Skype en dergelijke is het hetzelfde verhaal
Groet

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Hallo, misschien heb je een headset die niet zo goed bij je laptop past. Probeer het met een andere of oortjes van je telefoon. Als dat niet werkt dan moet u uw laptop even laten nakijken, het kan namelijk ook dat de ruimte van de headset verstopt zit, ook een keer mee gemaakt.
Mvg