Kun je het verlichte van een Jonsbo RM4 aanpassen?

ik wil waarschijnlijk binnenkort een pc bouwen, en ik vroeg me af of het mogelijk is om het verlichte logo (zie foto) aan te passen is, zodat je hier je eigen logo in kan verwerken. ik vraag me dit af omdat ik zie dat er schroeven in de hoeken van het logootje zit.

Toegevoegd na 1 uur:
zie net dat de titel een beetje vaag is; Kun je de verlichting van een Jonsbo RM4 aanpassen?

Picture for question
6 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ja, het verlichte van de Jonsbo RM4 kan aangepast worden. Je kunt de kleur en helderheid van het verlichte aanpassen met behulp van de meegeleverde afstandsbediening.
Bronnen:
een maand geleden