Kan een GIGABYTE GEFORCE GTX 1060 windforce oc 6GB in mijn pc?

Ik wil misschien mijn videokaart upgraden van een 960 2gb naar een 1060 6gb, maar ik weet niet of deze kaart in mijn pc past en of hij wel op het moederbord kan. Misschien zijn er zelfs nog andere problemen met mijn systeem. Dit zijn de specificaties van mijn pc:

Asus H97-plus serie moederbord
Corsair 600 Watt
Intel I5 Core 4460
GeForce GTX 960 - 2GB GDDR3
Kingston 8 Gig DDR3 geheugen

Ik heb de volgende case:

Sharkoon T28 Red

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
als je 960 naar behoren werkt kan je er van uit gaan dat de 1060 dat ook zou doen, dus ja dat kan :)

Antwoorden (1)

Ja, dit moet gaan lukken. De 1060 heeft dezelfde aansluitingen als de 960 (voeding en hetzelfde slot) Ook is je kast groot genoeg hiervoor (de kaart is 278mm lang en de kast kan tot 30cm of 40cm)