kan iemand mij vertellen wat ik met een Altium USB Jtag Adapter kan? ik heb er 1 gevonden namelijk...

ook zou ik graag willen weten wat het ongeveer kost.. Google heeft mij helaas niet kunnen helpen in dit geval.. Alvast bedankt voor de moeite!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je vind moet je bij de politie afgeven.

Het beste antwoord

Hallo Rowan,

Het is een zeldzaam apparaat, een apparaat dat op dit moment niet meer gemaakt wordt. Het is simpel gezegd een apparaatje waarmee je een verbinding kan leggen tussen een elektronisch device en een computer. Vervolgens kan je, doormiddel van software, het elektronische device programmeren. Je kan bijvoorbeeld een printplaat programmeren met behulp van het apparaat.

Nu is het maar net wat de gek er voor geeft. Zoals gezegd is het product niet meer leverbaar en is het ondertussen ook al aardig verouderd. Nu werk ik in een branche met veel contacten op dit gebied, ik heb wel interesse om hem eventueel over te nemen. Zou je contact met mij op kunnen nemen? Middels een PM.

Met vriendelijke groet,

Peter, de webguru.