Hoe los je een out of range op??

Als ik de computer opstart krijg ik de melding out of range en kan ik niets meer met de computer wie helpt mij ??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (1)

Die foutmelding komt niet uit je computer. Hij komt uit je monitor. Je PC staat op een resolutie ingesteld die je monitor niet aankan.
Als je een andere monitor in de buurt hebt, sluit die dan aan en als je beeld hebt kun je in Windows je resolutie aanpassen.
Je kunt ook nog proberen op te starten in de "veilige modus", dan heb je zeker beeld en dan proberen je resolutie aan te passen, maar dat werkt vaak niet als je de PC weer opnieuw normaal opstart.
escape
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er is nog een 2e mogelijkheid, maar dan wist je het zelf waarschijnlijk al. Als je stevig aan de slag gaat met partities dan kan je het echt verknallen. Ik hoop voor je dat het mogelijkheid 1 is. Als het niet lukt via de veilige modus, dan helaas schoonschip maken. Ik weet dan geen andere oplossing.