Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe los je een out of range op??

Als ik de computer opstart krijg ik de melding out of range en kan ik niets meer met de computer wie helpt mij ??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Die foutmelding komt niet uit je computer. Hij komt uit je monitor. Je PC staat op een resolutie ingesteld die je monitor niet aankan.
Als je een andere monitor in de buurt hebt, sluit die dan aan en als je beeld hebt kun je in Windows je resolutie aanpassen.
Je kunt ook nog proberen op te starten in de "veilige modus", dan heb je zeker beeld en dan proberen je resolutie aan te passen, maar dat werkt vaak niet als je de PC weer opnieuw normaal opstart.
(Lees meer...)
escape
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er is nog een 2e mogelijkheid, maar dan wist je het zelf waarschijnlijk al. Als je stevig aan de slag gaat met partities dan kan je het echt verknallen. Ik hoop voor je dat het mogelijkheid 1 is. Als het niet lukt via de veilige modus, dan helaas schoonschip maken. Ik weet dan geen andere oplossing.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding