acer aspire 7741 branden muziek stopt ong.halverwege wat is de storing?

div.brandprogramma's geprobeerd allemaal dezelfde storing.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Wanneer je verschillende brandprogramma's hebt gebruikt zonder resultaat, lijkt het erop dat je DVD/CD brander defect is. Een CD of DVD brander is vaak eenvoudig te vervangen in een laptop en zit met 1 schroefje vast. Let wel op de hoogte van een brander. Oudere type laptops hebben een dikkere brander en nieuwe types een dunne brander.

Een nieuwe brander voor een laptop kost ongeveer 25 euro. Je kunt bijvoorbeel ook een externe brander kopen met usb. Zelfde geld, maar te gebruiken op alle computers en laptops.

Succes!
Laura