Wat is de ideale accucapaciteit voor een studenten laptop?

Hoi, mijn zus is op zoek naar een goede laptop voor haar studie. Hij hoeft niet super snel te zijn. Het belangrijkste is dat de batterij colleges van drie uur volhoudt en dat de laptop draagbaar is.
Ze is al maanden op zoek, en ik kijk regelmatig even met haar mee, maar ik heb nog nergens een indicatie gevonden welke accucapaciteit benodigd is voor een dergelijke batterijduur.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3 uur haalt een nieuwe, kleine laptop makkelijk. Een wat grotere ook wel.

Antwoorden (1)

Klinkt alsof je een ultrabook zoekt, dat zijn kleine, maar vooral draagbare laptops (onder de 2kg) en die een goede batterijduur hebben (de processor en de videokaart die erin zit/zitten is/zijn meestal leuk, maar niet echt top voor het zwaardere werk of om te gamen).

Laat je goed adviseren, ultrabooks zijn duur. Op gathering.tweakers.net kun je op het forum om persoonlijk advies vragen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een Samsung laptop die ze momenteel op het oog heeft is volgens mij inderdaad een ultrabook. Maar het gaat in mijn vraag niet om wat voor soort laptop ze moet zoeken, maar om de ideale batterijcapaciteit.