Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb sinds vandaag veel sneller internet, moet ik dan nog aanpassingen doen in mijn browser?

Ik heb mozilla en Ie8,snelheid was 8mb en is nu tegen de 60mb

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
391

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Hallo Chaaidi, nee dat moet niet !
Als je snel internet wilt hebben, zou ik toch Google Chrome nemen!
Ik neem deze al een maandje, en ik ben er best te vrede van ! :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In je browser hoef je niets te wijzigen, maar het kan wel zo zijn dat je router een beperkende factor wordt. Kijk even of die de snelheid wel aan kan.
(Lees meer...)
jc54
10 jaar geleden
In je browser hoef je niets te veranderen, die is net zo snel als je computer.

Controleer eens via speedtest.ziggo.nl wat je daadwerkelijke internetsnelheid is. Als je de beloofde snelheid niet haalt en je hebt kabel-internet, controleer dan je router. Via ADSL haal je vrijwel nooit de beloofde snelheid. Ook als je computer via een draadloze verbinding met je router verbonden hebt, dan zul je de maximum snelheid niet halen, alleen via draadverbindingen zijn (over het algemeen) snelheden boven de 20-25 Mbit te halen.

Houd er rekening mee dat Internet Explorer bagger is, via Google Chrome wordt alle surfgedrag opgeslagen en gecontroleerd. Op dit moment lijkt Firefox de meest betrouwbare browser te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding