Draadloos toetsenbord hapert steeds. Wat kan ik doen?

Heb onlangs een 'Rapoo' draadloos toetsenbord met draadloze muis aangeschaft. Een gerenommeerd merk voor een best wel hoge prijs.

De muis werk perfect alleen het toetsenbord hapert steeds bij willekeurige toetsaanslagen. Soms weigert 'ie zelf een aantal seconden en reageert íe totaal niet meer.

Wat kan de oorzaak zijn en wat kan ik er aan doen?

7 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Probeer eerst de batterijen te vervangen. Als dat niet helpt, reset dan de verbinding tussen het toetsenbord en de computer. Als dat ook niet werkt, probeer dan een ander draadloos toetsenbord.
Bronnen:
5 maanden geleden