Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

achtergrond van een filmpje veranderen gratis software?

Wie iemand gratis software om de achtergrond van een filmpje te veranderen bijvoorbeel je maakt een filmpje met een witte achtergrond en je wilt dan een plaatje van bomen bestaar hier geen gratis software voor heeft dan iemand toevallig een andere leuk video bewerking progamma

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Zoek even tussen de video editors op deze gratis software site. Gratis is hier vaak: gedurende een proefperiode van een paar weken; maar erzit ook écht gratis open source software bij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me sterk dat daar gratis software voor is. Het is mij zelf ooit gelukt om een filmpje met een blauwe muur de achtergrond te veranderen in een plaatje met een nieuwsstudio. Dat was zeer makkelijk te doen met Première (viel me erg mee). Je moet eigenlijk een blauwe of groene achtergrond hier voor hebben anders gaat het lastig worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, je kunt natuurlijk ook zelf een greenscreen maken. Lees dit topic eens door.

http://forum.fok.nl/topic/1169885
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding