achtergrond van een filmpje veranderen gratis software?

Wie iemand gratis software om de achtergrond van een filmpje te veranderen bijvoorbeel je maakt een filmpje met een witte achtergrond en je wilt dan een plaatje van bomen bestaar hier geen gratis software voor heeft dan iemand toevallig een andere leuk video bewerking progamma

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
3.6K

Antwoorden (3)

Zoek even tussen de video editors op deze gratis software site. Gratis is hier vaak: gedurende een proefperiode van een paar weken; maar erzit ook écht gratis open source software bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me sterk dat daar gratis software voor is. Het is mij zelf ooit gelukt om een filmpje met een blauwe muur de achtergrond te veranderen in een plaatje met een nieuwsstudio. Dat was zeer makkelijk te doen met Première (viel me erg mee). Je moet eigenlijk een blauwe of groene achtergrond hier voor hebben anders gaat het lastig worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, je kunt natuurlijk ook zelf een greenscreen maken. Lees dit topic eens door.

http://forum.fok.nl/topic/1169885