Nee, wel CrossFire van AMD, maar dat wel op een x16 slot dat maar x4 ondersteunt. Wat een zwak resultaat geeft met een Mutli-GPU setup.

http://www.asus.com/Motherboards/P8H77M/specifications/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wel overclocken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
van videokaart
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe bedoel je? Een moederbord is niet een factor of je wel of niet een GPU kan overclocken zover ik weet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat die er beter tegen kan, of ligt dat aan de videokaart zelf of dat wel of niet kan, Want ik heb zelf een gt 630 en die kan ik niet overclocken, tenminste op CPU-Z als ik me niet vergis springt het telkens weer terug.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En nu je toch aan het kijken bent en al mijn vragen beantwoord(SUPER)!! Hoeveel FPS kan ik verwachten met een intel core i7 3770 en een ASUS Strix 970 met het bovengenoemde moederbord en 8gb 1600mhz ram
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij CPU-Z (of GPU-Z) niet bedoelt om over te clocken. Een 630 overclocken is helemaal niet nodig, die is zo zwak dat is hetzelfde als een scootmobiel opvoeren als je de F1 wil gaan winnen. Ik weet niet wat je nu voor CPU hebt, maar als je al een i5 hebt is dat vaak voldoende. Hoeveel FPS je gaat halen ligt aan het spel je resolutie en aan de instellingen. Om een idee te krijgen kan je benchmarks bekijken. http://www.anandtech.com/show/8568/the-geforce-gtx-970-review-feat-evga/4
(ergens onder de benchmarks zit een dropdownmenu waar je andere spellen kan kiezen). De prestaties kunnen richting de 5x-10x zo hoog gaan als je van een 630 overstapt naar 970. Gok ik zomaar.