Hoe synchroniseer je het makkelijkst twee externe hardeschijven?

Laatst heb ik al m'n belangrijke gegevens (+/- 1 tb) op een externe schijf gezet. Omdat deze bestanden zo belangrijk zijn heb ik toch maar een extra harde schijf gekocht, en deze wil ik graag synchroniseren zodat ik op één harde schijf steeds bestanden kan toevoegen en andere bestanden kan wissen en dat dan op de tweede harde schijf exact dezelfde bestanden komen te staan. Ook als ik dus de inhoud van documenten etc verander. Is hier een simpele manier voor?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
8.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zelf gebruik ik ook SyncBack om harde schijven te synchroniseren

Antwoorden (1)

Het kan gemakkelijk gedaan worden met het programma SyncBack.
Voorwaarde is wel dat beide harde schijven met de computer verbonden zijn.
Downloadlink kan je op onderstaande link vinden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt. Dat ga ik proberen