Wat moet ik aan mijn GamePC upgraden?

Ik heb een GamePC gekocht op gamepc.nl (wat een veelste dure site is). Ik vind mijn PC te sloom en ik wil graag gameplay opnemen maar ook dat hij GTA aankan. Ik wil wel dat er nog Windows 10 op blijft zitten maar ik wil dingen upgraden aan mijn PC zodat de games, het opnemen maar ook de hele PC gewoon sneller loopt.. Wat kan ik aan mijn PC verbeteren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wat je zowiezo moet doen is je geheugen upgraden naar 8GB, hiervoor kan je nog een extra 4GB stickje kopen of 2x2Gb. N.B. Zorg ervoor dat je dezelfde kloksnelheid koopt! (in jouw geval 1600Mhz DDR3) Snellere PC overall? Upgrade dan je processor naar bijvoorbeeld een AMD FX-8350, ik denk dat die ook op dit moederbord moet passen (een Intel past niet). Sneller gamen? Upgrade dan je videokaart, aangezien ik niet verwacht dat je voeding veel Watts heeft zou ik voor een energiezuinige GTX960 gaan. Je kan kijken of dit past door te Googlen op je type moederbord en dan te kijken of er een PCI-E slot in zit, deze is vereist voor elke hedendaagse videokaart.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100