Als je een pc op een beamer wilt projecteren, hoe doe je dit?

Bij een laptop is het vaak een combi van Fn+F5 of zo, maar op de PC zit geen Fn knop. Hoe vertel ik de PC dan dat hij het signaal naar de beamer (NEC VT595) moet sturen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.9K

Antwoorden (3)

windows toets p

Toegevoegd na 21 minuten:
Misschien staat de ingang waar je hem op hebt aangesloten wel uitgeschakeld. Dit zie je wel vaker als een moederboard een onboard vga heeft en je nog een losse videokaart hebt dan die onboard wordt uitgeschakeld. Via je bios zou je kunnen kijken of dit het geval is en deze eventueel weer inschakelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou je denken he... maar geen effect...
Vaak zit er bij je beeldkaart programmatuur geleverd die dit verzorgd. Door rechts te klikken op het bureaublad, verschijnt in het uitklapmenu meestal wel een keuze die naar deze programmatuur leidt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je meerdere videoaansluitingen op je PC zitten? via welke aansluiting heb je je monitor aangesloten en via welke zit je beamer aangesloten?

Probeer eens je PC op te starten met alleen de beamer aangesloten. Heb je dan wel beeld?

Wanneer de beamer in z'n eentje wel beeld geeft, dan zou je daarna de monitor weer kunnen aansluiten. Wanneer je dan geen beeld hebt op de beamer kun je de windowstoets+

indrukken. Je krijgt dan een aantal mogelijkheden voor de weergave te zien. Kies daar voor alleen de beamer (mogelijk weergegeven als tv) of voor 'Klonen'