Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn laptop vraagt ineens na 2 jaar naar een legitiem windows 7 key. nou kan ik het niet meer lezen op de sticker onder de laptop. wat nu??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uitgaande dat je een legitieme Windows 7 versie hebt, anders krijg ik last met de moderators, kan je dit met het volgende (gratis) programma verwijderen: http://digipassion.com/2010/10/wat-removal-tool-removing-windows-7.html

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

In de documentatie van je computer vind je dezelfde code. Ik hoop dat je die bewaard hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar: configuratiescherm, systeem...helemaal onderaan staat je code afgebeeld.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Je kan ervoor kiezen om je Windows 7 telefonisch te activeren. Als je dit nummer belt krijg je een stappenplan te horen hoe je het moet activeren (het is niet ingewikkeld). Na dit stappenplan moet hij geactiveerd zijn. Is dit niet het geval kan je altijd een medewerker/medewerkster van Microsoft bellen. Een licentiecode is namelijk geregistreerd op je MAC adres (dat is een unieke code voor elk apparaat in de wereld). Als diegene dit adres geverifieerd hebben kunnen ze hem activeren.

Ik heb een bron nog bijgevoegd zodat je een stappenplan kan teruglezen hoe je een telefonische activatie moet uitvoeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt 7loader gebruiken dat is een programma wat Windows 7 activeert je moet wel (als je dit geïnstalleerd hebt) wat verwijderen ( Windows activation technologies) je kunt Google op wat remover en daarna kun je 7loader gebruiken waarna Windows 7 is geactiveerd en je geen sticker van je Comp. Meer nodig hebt. Gr. Nick
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klik op start dan rechtermuisklikken op computer en dan eigenschappen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding