Welke computer heeft de volgende vereisten? (zie beschrijving)

CPU: Intel Core i3 or AMD Athlon II (K10) 2.8 GHz
RAM: 4GB
GPU: GeForce 2xx Series or AMD Radeon HD 5xxx Series (Excluding Integrated Chipsets) with OpenGL 3.3
HDD: 1GB
Dit is niet verplicht maar zou handig zijn:

-Niet te groot en/of zwaar, om mee te nemen in een standaard rugtas en dus geen laptop tas.

-Onder de 700 euro zou erg mooi zijn!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

op alternate.nl kun je je specificaties invoeren en aan de hand daarvan een computer uitzoeken, maar als ik mag vragen, waarom bouw je zelf geen pc. is veel goedkoper en ook nog eens leuk om te doen. je krijgt veel meer waar voor je geld dan wanneer je kant en klare pc koopt

Toegevoegd na 55 seconden:
je kan gigantisch klein maken, dus afmetingen zijn ideaal