Kan ik geluidsboxjes uit een laptop laten overzetten in losse geluidsboxjes?

Ik heb een Toshiba Satellite laptop met heel geode geluidsboxjes er in van Harman/Kardon. Aan de laptop heb ik niets meer maar ik zou die boxjes graag in aparte boxen willen laten overzetten. Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ook de kast (ruimte) waarin ze zitten bepaald geluid. Het is dus maar de vraag hoe ze klinken als je in ander boxen zet...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ze zitten nu in een kunststof kast (de laptop dus), het lijkt me alleen maar mooier gaan klinken als ze in houten boxjes zitten.... maar ik ben een leek natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zal in ieder geval anders klinken.
Of het mooier klinkt zal je zelf moeten beoordelen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
het zal er niet mooier op gaan klinken, en hoe wil je ze gaan versterken denk dat de gemiddelde huiskamer versterker hier al te zwaar voor is.

Antwoorden (1)

dit is vast wel mogelijk, maar je bent waarschijnlijk veel duurder uit dan gewoon een nieuw setje van harman en kardon kopen. wil je het toch echt proberen;

1. zoek wattage van speakers op
2. koop een versterkertje
3. geniet van je muziek

http://www.dx.com/s/amplifier
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank je Macuser, ik zou het graag doen, eerst een technische cursus volgen ;)