Wat is een goede laptop voor schoolwerk en gaming voor 480-620 euro?

Ik ben opzoek naar een goede laptop waar ik mijn schoolwerk goed op kan doen en waar ik de meeste games op kan spelen (vergelijkbaar met Minecraft, Just Cause 2 etc.) met een goede framerate. En minimaal 2.2GHz Quad-Core processor en een goede videokaart.
Mijn budget is tot €620.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ben al uren opzoek geweest, maar nog niks goeds gevonden.
Een familielid heeft en goede laptop voor €470 refurbished die ontzettend goed is (HP E15).
Dus ik weet dat ze er zijn. Maar waar?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

ik zou voor een asus k555l gaan die heeft een i5 processor
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Die HP e15 zou genoeg moeten zijn voor sowieso minecraft maar ook just cause 2. Ik zou alleen even door sparen voor als je later wat zwaardere games wilt gaan doen als GTA V bijvoorbeeld of Just cause 3