Ik wil gaan port-forwarden, maar ik kom niet in mijn modem settings. Wat moet ik doen?

Ik heb nu ziggo.
-Cisco modem
IP: 192.168.178.11

Als ik naar mijn ip browser krijg ik:

Problem loading page

Unable to connect

Firefox can't establish a connection to the server at 192.168.178.11.

* The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few
moments.

* If you are unable to load any pages, check your computer's network
connection.

* If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure
that Firefox is permitted to access the Web.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

192.168.178.1 (niet 11) is logischer. Anders even cmd draaien en ipconfig draaien en kijken wat standaard gateway voor nummer geeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Awh, bedankt man! Nog 1 ding.. Waar vind je de port forward tab? Ik heb alleen:
Router
Modem
Login
Wireless
gebruikers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
router, gok ik

Andere antwoorden (1)

zorg eerst dat je computer met een kabel aan je router is aangesloten. Dan tik je niet je ip nummer in maar je gateway adres, dat zal in jouw geval waarschijnlijk 192.168.178.1 zijn

Port Forwarding in een modem kan niet, dan zou je een modem/router of losse router moeten hebben en gezien je ip adres zou je die best wel eens kunnen hebben.

Veel programma's gebruiken een automatische port forwarding, je start het programma, geeft toestemming zijn porten te openen en als het programma met je router om kan gaan opent hij de poorten.

Succes