wat is een goede computer die aan mijn eisen voldoen. (zie beschrijving)

eisen:

veel geheugen: waar veel games op kunne,

een hele goede processor die nieuwe/aankomende games aankan,

een hele goede videokaart die o.a spellen als Duke Nukem forever aankan op de hoogste kwaliteit.

het besturingssysteem moet Windows 7 zijn (geen Apple)

het merk maakt niet uit

alvast besdankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Budget?

Antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft er geen budget of leeftijd bijgezet...
Dan zou ik een keuze maken tussen Sony computers en HP. Minimum RAM geheugen is 4 GB dat zeker is aangewezen (hoe hoger dan 4GB hoe beter) en bovendien moet je eventueel zien dat je een Dualcore of hogere processor kunt nemen.

Richtprijs voor laptop: 1.200 euro
Richtprijs voor desktop: 850 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In zo'n geval zou ik altijd kiezen voor een door een (internet)pc-boer in elkaar gezet door jouw uitgekozen systeem en kiezen voor een hoogwaardige stevige voeding (voor latere uitbreiding).

Als je even een budget in je vraag zet kunnen we beter adviseren.

Toegevoegd na 15 minuten:
jouw=jou
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je PC zal dan een Asus (overclock) moederbord moeten hebben, quadcore CPU, 8 gig geheugen, Nvidia GeForce GTX 570 o.i.d. aparte geluidskaart, dus geen beeld en geluid onboard, W7 64 Bits. Voor een paar jaar heb je daar genoeg aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet een game pc kopen.
de goedkoopste is ongev. 400 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor 400euro krijg je geen goede game pc die aan de eisen voldoet, en die foto heeft geen toegevoegde waarde, hier is alleen de kast te zien. Kom met een link of iets dergelijks
Weet niet hoeveel geld je te besteden hebt maar ik zou er lekker zelf 1 samenstellen bij Alternate. Dat is nog altijd het beste!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Rudywim, voor 400 Euro krijg je nooit een goede PC. Dan krijg je waarschijnlijk een single core met 2 gig ram.
Je kan het beste zelf je Pc samenstellen. Ik heb dat zelf namelijk ook gedaan. Dan ben je goedkoper uit en heb je nog eens betere onderdelen ook.

Ik bestelde mijn onderdelen op www.mycom.nl
Als je daar bij de rubriek componenten kijkt zie je allen wat je nodig hebt in een pc in aparte groepjes samengesteld.
Let er wel op dat de sockets overeenkomen. Anders zit je dalijk met een dure processor die niet in je moederbord past.

Over de voeding, hiervoor moet je ALTIJD een goede kopen. Als je op een voeding bezuinigd, kan je je Pc slopen!

Als je een beetje engels kan raad ik je aan om dit stuk te lezen.
http://www.techsupportforum.com/forums/f210/power-supply-information-and-selection-192217.html
Anders kan je de tekst nog in google vertaling stoppen.

Verder raad ik je aan om minimaal 6Gig aan DDR3 Ram te nemen, een snelle quadcore.
Een videokaart als dit: http://www.mycom.nl/Product/Componenten-Videokaart/XFX-Radeon-HD6870-DUAL-BLACK,1GB/1109965
Een voeding als dit:
http://www.mycom.nl/Product/Componenten-Voeding/XFX-PRO-Core-Edition-650WATT/1082197
Een moederbord als dit:
http://www.mycom.nl/Product/Componenten-Moederbord/Asus-M4A88TM,sAM3/286889
RAM sticks als dit:
http://www.mycom.nl/Product/Componenten-Geheugen/Mushkin-Silverline-DDR3-13334GB/1147749
Processor als dit:
http://www.mycom.nl/Product/Componenten-Processor/AMD-Phenom-II-X4-970-Black-E,-sAM3/300062
Of dit als je een groot budget hebt:
http://www.mycom.nl/Product/Componenten-Processor/AMD-Phenom-II-X6-1090T-Black-E,AM3/282896

Kast en harde schijf is natuurlijk een subjectieve keuze.
Veel Succes!