Waar loopt het geluid(van pc) door de link box van vive pro?

Via Display poort of USB?

Picture for question
4 jaar geleden
in: Hardware
1.6K
LeonardN
4 jaar geleden
Mijn eerste vermoeden is via DisplayPort, zoals dat ook bij bijvoorbeeld bij een HDMI monitor is (je kan een Vive een beetje vergelijken met 1 monitor met boxen).
Ik neem aan dat de USB vooral is voor de signalen voor plaatsbepaling en controllerbewegingen en input.
Eerlijk gezegd een interessante vraag, maar ik zie nog niet helemaal de relevantie. Ik bedoel waarom zou je dit willen weten? Heb je zo'n systeem en werkt het geluid niet?

Antwoorden (1)

Dat gaat via de DisplayPort.

Sommige mensen moeten manueel de DisplayPort aanwijzen als audio apparaat in Windows.
https://www.reddit.com/r/Vive/comments/9yki2c/vive_audio_device_not_detecting_displayport/
LeonardN