Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik externe opslag op mijn Thompson TG787v aansluiten via de USB aansluiting?

Ik wil namelijk een externe harde schijf (of SSD, kan niet zo snel op de naam komen) van ong. 60 GB op mijn router aansluiten, zodat ik die kan gebruiken voor het delen van bestanden en zodat ik mijn iTunes bibliotheek op pc's op het netwerk kan openen. Er zit wel een USB aansluiting in de router, maar deze kan ook wel eens voor een netwerk printer zijn(?).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
456

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is mogelijk om op dit apparaat een ext HD of in dit geval denk ik dat je het over zo'n usb stick hebt aan te sluiten.
http://downloads.thomson.net/telecom/documentation/TG787v/R74X/SetupUserGuide/PDF/TG787v_SetupUserGuide_en.pdf
(zie pagina 30 (36 in pdf))

Maar als je dit apparaat bij je internet abbo hebt gekregen zou het kunnen zijn dat er sprake is van custom firmware. Dan is het maar de vraag of die functionaliteit in tact is gebleven. Maar goed als je gewoon zo'n stick hebt of eventueel een andere kleinere kun je he natuurlijk gewoon eens uitproberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding