Voor hoeveel kan ik mijn computer verkopen (losse onderdelen bij voorkeur?)

De specificaties van de computer: http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2539602

Zelf heb ik geen verstand van hoeveel mijn computer waard is, de computer is op dit moment zo'n 3 a 4 jaar oud.

Hartelijk dank voor de hulp alvast,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Het beste antwoord

hmmm als losse onderdelen zal echt niemand deze pc kopen
Als losse onderdelen helemaal niet
verkoop het in elk geval als een werkende met en geldige win7 ??
met serial daar vang je nog wel wat voor
Het is al een ouder model moederbord en cpu dus laat deze mooi heel
ik zou marktplaats eens opzoeken en zoek dan eens een pc van ongeveer dezelfde spec
dan kan je zien wat je er ongeveer voor kan krijgen
dat is denk ik niet al teveel
maar met de windows 7 dvd etc erbij kan je zker meer vragen
Maar ik zou er dan wel wat geheugen uit halen laat zeg 2 gig er in
Die zijn los nog wel wat waard
maar raakt je maar moeilijker kwijt denk ik
aangezien je videokaart maar een 256 mb kaart is
vraag ik me af of je er veel voor vangt

Geen idee hoeveel Hd je er in hebt
maar haal eventueel extra Hds er uit
die kan je vrij makkelijk wel kwijt

dus verkoop een werkende pc met legaal serial en de dvd set
met minder ram en 1 HD

Eventueel losse Harde schijven los verkopen
gek genoeg denk ik dat je voor IDE schijven misschien nog wat meer kan vangen dan SATA (verhoudings gewijs ?)
als het tenminste een beetje grote schijven zijn
en 2 losse bankjes van 2 gig
Das denk ik de beste strategie

ben alleen bang dat je het geld opgeteld pas over een langere tijd bij elkaar ziet dus mischien handiger als je deze wilt verkopen en ene betere wilt kopen dan deze toch maar in zijn geheel te verkopen
minus eventuele SATA schijven
prijs tja wat de gek er voor geeft

150 euro misschien ? als losse kast dan
met een legale serial en dvd misschien iets meer

8 gig max aan geheugen plaatsbaar als verkooppraatjes
kan de prijs nog wel wat opdrijven
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Ik zal hem binnenkort op marktplaats zetten.