Voor hoeveel kan ik mijn computer verkopen (losse onderdelen bij voorkeur?)

De specificaties van de computer: http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2539602

Zelf heb ik geen verstand van hoeveel mijn computer waard is, de computer is op dit moment zo'n 3 a 4 jaar oud.

Hartelijk dank voor de hulp alvast,

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

hmmm als losse onderdelen zal echt niemand deze pc kopen Als losse onderdelen helemaal niet verkoop het in elk geval als een werkende met en geldige win7 ?? met serial daar vang je nog wel wat voor Het is al een ouder model moederbord en cpu dus laat deze mooi heel ik zou marktplaats eens opzoeken en zoek dan eens een pc van ongeveer dezelfde spec dan kan je zien wat je er ongeveer voor kan krijgen dat is denk ik niet al teveel maar met de windows 7 dvd etc erbij kan je zker meer vragen Maar ik zou er dan wel wat geheugen uit halen laat zeg 2 gig er in Die zijn los nog wel wat waard maar raakt je maar moeilijker kwijt denk ik aangezien je videokaart maar een 256 mb kaart is vraag ik me af of je er veel voor vangt Geen idee hoeveel Hd je er in hebt maar haal eventueel extra Hds er uit die kan je vrij makkelijk wel kwijt dus verkoop een werkende pc met legaal serial en de dvd set met minder ram en 1 HD Eventueel losse Harde schijven los verkopen gek genoeg denk ik dat je voor IDE schijven misschien nog wat meer kan vangen dan SATA (verhoudings gewijs ?) als het tenminste een beetje grote schijven zijn en 2 losse bankjes van 2 gig Das denk ik de beste strategie ben alleen bang dat je het geld opgeteld pas over een langere tijd bij elkaar ziet dus mischien handiger als je deze wilt verkopen en ene betere wilt kopen dan deze toch maar in zijn geheel te verkopen minus eventuele SATA schijven prijs tja wat de gek er voor geeft 150 euro misschien ? als losse kast dan met een legale serial en dvd misschien iets meer 8 gig max aan geheugen plaatsbaar als verkooppraatjes kan de prijs nog wel wat opdrijven

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100